Mamaaaaa benimki de çok sık emdiğinde hem karnı şişiyor hem de gaz birikiyor. Emme aralıklarını seyrelttim. 50 günlük bebeğim, saat başı emmek istiyordu. Bazen daha da sık. Şimdi en az 2 saat aralıkla emziriyorum. 2 saat sonra istediğnide veriyorum. O da alıştı artık. Tabi her bebek böyle olmayabilir. Bu şekilde kilo alımı vs gayet iyi bizim. Gaz masajı yapıp gaz çıkarınca karnı iniyor. Öyle ayırt edebilirsiniz belki.