Birmelekannesi_ Kızlar pazardan kızım için kılçıksız balık istedim ton balığı verdi internette bakıyorum konserve halinden başka göremiyorum nasıl pişirilir fırında acaba bilen var mı
Asyaveannesi04 Birmelekannesi_ büyük balıksa fırında güzel olur zaten bebeklere dip balığı çok tavsiye edilmiyor ben bu ara hep karadeniz somonu yediriyorum fırında tavsiye ederim
Birmelekannesi_ tuttioz yanii dimi bende ilk kez duydum ama sonuçta balıkçı yanlış biliyor olamaz heralde ama internette çıkmıyor hiç ya
Birmelekannesi_ Asyaveannesi04 bu hafta yoktu normalde somon alırım çok güzel olur ama doktorlar taze ton balığı da çok tavsiye ediyor konserve değil bu arada ton balığı dip balık değil diye biliyorum ama yanlış mı biliyorum
Birmelekannesi_ tuttioz öyle yapacağım canım patates havuç biraz koyarım yanına zeytinyağı limon fırına veririm 😋 teşekkür ederim ☺️