Denizelif34 Kızlar bebeğim 4 aylık saçımı boyalamak istiyorum ama emziriyorum boyanın süte herhangi bir etkisi olur mu saçını boyalayan var mı
Kerem_k1 Denizelif34 ben 4 aylıkken bıyadım mevlüt yapacağımız için saçımın güzel olmasını istemiştim. Süte zararını bilmiyorum
mihra2022_ Denizelif34 merhabalar benim kırkım çıktı hemen boyattım hem doktorum hem kuaförüm hiç bişey olmadigini iletti 🫶boyanın saç derisinden sute geçme durumu yokmuş meraklanmayin 🏵️
Denizelif34 Kerem_k1 süt yoluyla bebeğe geçer deniliyor ama hamileyken daha zararlıdır diye düşünüyorum
Denizelif34 Feyzosumunannesi senin bebeğin en azından ek gıda alabiliyor benimde ek gıda döneminde olsaydı o kadar problem etmezdim ama sütle beslendiği için tereddütteyim
Feyzosumunannesi Denizelif34 sıkıntı olmuyor emziriyorum sonuçta onu anlatmaya çalıştım ama yanlış anladınız herhalde tepkinizi anlamadım
Denizelif34 mihra2022_ Doktorunuz uygun görüp söylemişse rahatladım valla yapabilirim o zaman çok teşekkür ederim ☺️
Denizelif34 Feyzosumunannesi hayır herhangi bir tepki vermedim demek istediğim ek gıda döneminde olmuş olması biraz daha rahatlık verirdi bana
Aysegulllll58 Denizelif34 benim doktorum izin vermedi bende psikolojim düzelsin biraz diye beyazım çoktu boyattım pişman oldum 🙁 sütüme geçti rengi değişti sütümün🙁görsel yükleyebilsem atacaktım.
Mom098 Denizelif34 bebeğim 5 günlükken boyadım. Deodorant parfüm kullanıyorum. Kendime lazer yapıyorum 👍 hiçbir şey de olmuyor.
miaselinam Denizelif34 valla altı aylık olacak ay basında. Gidip Balyaj yapacağım. Mama da alıyor ek gıda da. Olmadı ilk sagdıgımı dökerm.