Kızlar bebeğim 4 aylık olacak. Sütüm yeterli, buna rağmen ek gıdaya geçmelimiyim. Ya da tadımlara başlasam mı bilemedim. Mesela muz yada havuç püreleri gibi şeyler yiyemez gibi geliyor daha küçük sanki. Meyve filesi var ya ondan versem olur mu. Kafamda milyon soru var 😂 deneyimi olanlar biraz akıl verir mi