Sinemmmonurr Kızlar çok pahalı olmayan mama sandalyesi arıyorum. Kanz marka aldım çok hasarlı geldi . Sizin Önerilerinizi bekliyorum
Asyaveannesi04 Sinemmmonurr ikea antilop ablam 3 çocuğunu onla büyüttü kızı 2.5 yaşında hala oturuyor bende ondan aldım çok memnunum içine de minder diktirdim
Duuyguu Sinemmmonurr ben ebebekten en ucuzundan aldım gayette işimi görüyor çok memnunum. Sadece bence en önemlisi ayak basacak yeri olmasın ayağa kalkıyorlar