Oğlum şuan 11ay17 günlük ve memeden kesmek zorunda kaldım çünkü 26 haftalık gebeyim ve yetmiyordu da. Normal yemek yiyor ama uyumak için devam sütü aldım onu da bir fincan su bir fincan süt 3 tane de bebek bisküvisiyle karıştırıp günde 3 en fazla 4 kez vermeye başladım bu konuda bilgisi olan var mı sizler uyuması için ne yaptınız içmeden şuan asla uyumuyor memeyi de emmeden uyumazdi 1 haftadır bıraktim süt içmek istiyor şimdide illa ki bu konuda ne yapabilirim sizler ne yaptınız randevu aldım doktora sormak için ama korkuyorum zararı var mı mamaya mi başlasam ne yapsam.