Pamukprenss Kızlar karacanın biodiamond ve normal bio granit kaplama tencere arasında kararsız kaldım. Karaca ya göre emsanda uygun fiyatlı. Emsan kullanıp memnun olan var mı yada biodiamond diyim . Şu an indirimde ne alsam karar veremedim
Berilsmom13 Pamukprenss biodiamond kullanıyorum küçük tenceremin dibi soyuldu hiç tavsiye etmiyorum ayrıca hep tahta kaşık kullandım
Namkol Pamukprenss Merhaba paranı çöpe atma. Karacadan memnun olan yok. Aryıldız marka almanı tavsiye ederim. Ömürlük ürün
2-prensannesi Pamukprenss ben çelik tenceresini kullanıyorum 5 senedir ama granitlerinde hep sıkıntı oluyor çalıştığım yerde sürekli şikayet geliyordu yine de karar sizin tabi
Dmt-01 Berilsmom13 peki şikayet ettiniz mi ben alırken sordum çizilme filan olunca değişim yapılıyo demişlerdi on yıl garantisi var sonuçta
Elfthkn Biodiamond kullanıyorum asla ama asla tavsiye etmem hiç bulaşma derim, yarı fiyatına marketlere gelen tencereleri al, en azından o kadar üzülmezsin. Çizilmez dedikleri tencereler çizik içinde ve dipleri komple soyulmuş halde
Ucansupurge Pamukprenss Ben biodiamond pilav tenceresi kullanıyorum 1yila yakındır çizilme vs yapmadı ama sürekli elimde yıkıyorum çok fazla şikayet okudum soyuldu vs diye. O yüzden hiç makineye atmadım
BabyCakir1 Pamukprenss ben kullanıyorum setini tavasını bir kere denedim, yayvan tencere de pilavı beceremedim ama diğer büyüğünde sulu yemek harika oluyor 👌🏻 pilavı da yapamamın sebebi ocağın altını kapatsan da ısısını bayağı koruyor pişmeye devam ediyor bir nevi o yüzden pilavı hamurlaştırmıştım.. çelik tencerede ise kesinlikle korkmaz
Evaninanasi Pamukprenss biodiamond kullanıyorum. Tabanı karadı, küçük tencere soyuldu, normal tavada da küçük bir yer soyuldu. Hiç memnun değilim. Genel olarak karacadan memnun değilim gerçi
Eysar Pamukprenss canım karaca hiç tavsiye etmem Emsan güzel Tefal güzel ama paran boşa gider karacada en iyisinden aldım okadar para verdim sıradan bir tencereden farkı kalmadi
__mom Pamukprenss Karaca almayın tencerede ne alırsanız alın 😂 markasız tencereler bile karacadan daha iyi hele granit sakınnn derim 1 sene olmadan çöpe gitti hepsi soyuluyor çabuk deforme oluyor elde yıkayıp tahta kaşık kullanmama rağmen altları yanıyor kısık ateşte kullandığım halde
Zeyneppppduygu Pamukprenss karaca granit vs hep köt oldu garantiden değiştrdö yine kötü oldu çeliklerden de hiç memnun değilim Thermoad tava ve tencerelerimi aldm inan daha güzel hepsinden
Eftelya_ser Pamukprenss git bimden granit tencere al yemin ediyorum çok daha kaliteli parana yazık isterse %85 indirim olsun onu bile haketmiyor