Merhabalar bebeğim 4 aylık dün bir an da ateşi çıktı 38 olunca acile gittik iğne yaptılar tylol ve fitil yazdılar aşırı huysuz uykuya direniyor boğazında enfeksiyon olmuş sanırım antibiyotik de yazdı sorum şu kii nasıl düşürebilirim ateşi kullandım şurup ama hala neden 37 acaba doğal yöntemleriniz var mı sormak istedim şimdiden teşekkürler 🍀