Benim oglum 29 aylik. Bir bucuk yasindan beri tuvalet eğitimi için hazirlik yapiyorum. Sarkilar dinlettim söyledim, lazımlik, tuvalet aparatı aldim, bak oglum ben tuvalete gidiyorum vs vs sürekli alttan alta mesajlar verdim.. Simdiye kadar teonun kaka kitabi gibi tuvalet egitimi ile ilgili kitaplar aldim okudum. Geçen pazar günü egitime başladım. Hadi oğlum artık bezi bırakacaksın, büyüdün dedim. Bezi çıkardım iç çamaşırı giydirdim. Sürekli hadi bir bakalım çiş kaka gelmiş mi diye lazimliga oturttum. Bazen yaptı bazen de oturtmama rağmen kalkınca birkaç dakika sonra üstüne yaptı. Kakasini ilk gün üstüne yaptı. Ilk gece uyuyunca bezledim, sabah uyanmadan cikardim. Uyanir uyanmaz. Lazimliga oturttum. Bayagi cis yapti. Bu surede hic cisim var demedi. Hep benim lazimliga oturtmamla yapti. Ikinci gün 3 kere kaka yaptı. Ilk kakasini pijamasina ikincisini lazimliga üçüncüsünü yine pijamasina yaptı. Ikinci gece yine o uyuyunca bezledim. Sabah uyanmadan bezi çıkardım. Uyanınca lazimliga oturtmayı teklif ettim ancak oturmak istemedi. Sonra biraz oynamak istedi oynarken pijamasinda birazcık islaklik hissedince galiba çişin geldi hadi otur deyince oturup çişini lazimliga yaptı. Sonra da olan oldu. Bütün gün lazimliga oturmayı reddetti ve üstüne çiş yaptı. Asla cisim var demedi. Sonra bezi yine taktım . Hiç itiraz etmedi. Dünden beri bezle geziyor. Ne yapacagim bilmiyorum. Benim gibi deneyimleri olanla annelerle konuşmak isterim. Teşekkürler.💫