aycakum123 Bebeğim 2 ay 8 günlük girip oldu ve 2. Doz AŞI zamanı geldi grip yaklaşık 2 haftadır ama katılaşma var iyileşmemi demek bu? Birde bu şekilde AŞI yaotırmakımıyım? Son olarak bugün 3. Gün kakasını henüz yapmadı 😿
benkosarim aycakum123 ben kızım hastayken götürmedim bir hafta sonra götürdüm sorun olmaz dediler mamasina zeytinyağı koyun yada popo yu uyarabilirsiniz
Aysegul93 aycakum123 benim bebeğimde hasta götürmedim 12.ay aşısına bu ay içerisinde götürcem iyileşince
Derinsu34 aycakum123 bizimde geçen haftaydı ve kızım çok hastaydı yaptırmadım. Bugün hemşire aradı aradan 1 hafta geçti ama yarın gideceğiz bir sorun olmaz dedi. Siz yine de aile hekimiminizi arayıp sorun. Onlar sizi yönlendirecektir.
aycakum123 benkosarim Peki gribi için ne yapabilirim ? Sadece anne sütü ile besleniyor. Burnunu temizliyorum fizyolojik serumla ama sabaha doğru kötüleşiyor. Doktora götürsem ilaç vs veriyormu.
3erkeklihayat Hastaken goturmemek gerekir zate ..illa ayını doldurdu deyip o gün götürmek şart değil .bir hafta sonra da götürülebilir..arayın konuşun bilgi verin..onlar size söylerler zaten
aycakum123 3erkeklihayat Peki gribi için ne yapabilirim ? Sadece anne sütü ile besleniyor. Burnunu temizliyorum fizyolojik serumla ama sabaha doğru kötüleşiyor. Doktora götürsem ilaç vs veriyormu.
aycakum123 Aysegul93 Peki gribi için ne yapabilirim ? Sadece anne sütü ile besleniyor. Burnunu temizliyorum fizyolojik serumla ama sabaha doğru kötüleşiyor. Doktora götürsem ilaç vs veriyormu.
aycakum123 Derinsu34 Derinsu34 Peki gribi için ne yapabilirim ? Sadece anne sütü ile besleniyor. Burnunu temizliyorum fizyolojik serumla ama sabaha doğru kötüleşiyor. Doktora götürsem ilaç vs veriyormu.
aycakum123 Peki gribi için ne yapabilirim ? Sadece anne sütü ile besleniyor. Burnunu temizliyorum fizyolojik serumla ama sabaha doğru kötüleşiyor. Doktora götürsem ilaç vs veriyormu.
Akkebru aycakum123 ne yapın biliyor musunuz emzirme kampı yapın gidin gelin sürekli emzirin ayrıyeten sarımsak bal limon karıştırıp 1 yemek kaşığı kadar yiyin doğal antibiyotik sütünüzden ona da geçer çabucak iyileşir inşallah 🙏
3erkeklihayat aycakum123 o kadsr küçükken hastalik durumumuz olmamıştı ama götürün bence doktora .bı bakar size yardımcı olur..