Mizmizmyrtle 1 yaş üzeri ise oğlunuz bir dış sarımsak rendeleyip içine bir tatlı kaşığı bal koyup sabah akşam ikinizde yiyin. Boğaz enfeksiyonuna, iltihaplanmaya balgam sokmesine birebir. Oğlumla bu şekilde atlattık bizde. Ama illa ilaç kullanayım derseniz dekort ampul alın bir bardak suyun içine dokup için. Bebeğiniz içinde yemeklerine veya manasına yarım ampul döküp verebilirsiniz ama tabiki doktorunuza danışarak yapin. Ablams sağlık çalışanı olduğundan biliyorum bunuda. Ayrıca doktorumuz da vermişti bir kere bize bu dekort ampulu. Allah sifanizi versin 🤲