Kızlar bebeğim 7 aylık 10 bucukta yatağa yatırıp 11 veya 11 bucuga doğru uyurdu anca son bir kaç gündür annemlerde kalıyoruz eşim yorulsun gece kalkmasın diye 12 ye kadar falan oyalamaya calıstı ama 1 de de yaptırsak gece kalkıyo farketmiyor gece kalkınca kolay uyurdu sallamama gerek kalmadan altı değişince veya mama içince dün de eşim yorulsun diye oynattı 12 gibi yatağa koyduk fakat gece arada bağırıyordu uykusunda 5 gibi sabah uyandı ve asla uyumadı acaba uyku düzeninde oynama oldugu için mi böyle oldu