Tubbbaa Merhaba anneler 2aylık kızım sabah kalktığımda gözde çapaklanma sulanma fark ettim büyük ihtimalle iltihap oluşacak ne yapmalıyım negeçirir
papatyam-34 Tubbbaa ben her sabah kalmış çay ile bebeğimin gözlerini pamukla siliyorum bizde de çok çapak oluyor ve kızarıyor çay ile silmez isem de ılık su ve pamuk ile siliyorum