Snm_arya öyle yani dogumum normal oldu ztn erken dogum yaptım 37+5 ken yanı o kadar sancı cektım canımdan can çıktı onu kucagıma verdıklerı an dedım sankı yasadıgım hersey son buldu hiç yaşamamış gıbı oldum rabbım herkese yaşatsın tarıf edılemez bi duygu❤️❤️