Ebrushkaa kesinlikle fayda görürsünüz evet. Bir cok egitmen var ama ücreti hem yuksek hem eğitim öncesi aliyorlar burcu hanım eger hic yol katedemezsek 3 4 gunde ucret talep etmiyorum diye söylemişti hem makul ucret hemde direk parayi ver once demediği icin insana cok mantikli geliyor onceligi para degil gerçekten hayata dokunmak bunu bana hissettirmisti zaten onunda kucuk bebegi var anliyor yani karsisindakini