Merhabalar, 2 gündür hastayım grip gibi nezle gibi bilemedim. Oğlumu çok olmasa da emziriyorum hatta antikor üretmesi açısından daha çok emzirmeye çalışıyorum. Evde maskeleyim ama bir sorum var. Aynı odada uyuyoruz maskeyi burnum açık ağzımda duracak şekilde takarak uyuyorum. Başka ne yapabilirim? İlaç da kullanmıyorum