Defnem20 9 ay boyunca ne bulantı, ne mide yanması, ne aşerme ne de tiksinme yaşamadım. Sadece Türk kahvesi kokusuna dayanamıyordum çok kötü geliyordu o kadar. Normalde çok severdim. 9 ay boyunca sadece karnım şişti diyebilirim başka bir belirtim yoktu 😂 olmaması daha iyi bence şanslısınız umarım böyle de devam eder