Papatya5801 evet canım kendim aldım. Burdan annelerden ve doktorun ağzından da duyduktan sonra buna karar verdim. Doktor da eşine minera (hormonlu spiral) takmış öyle söyledi. Sebebi şu. Hem hormonlu olduğu için koruma oranı yüksek oluyor, hem de adetten kesiyor. Benim aşırı karın ağrım oluyor adetken yatak döşek yatıyorum , gözlerim kan çanağı oluyor ağlamaktan. İlk adet olduğumdan beri korkuyorum adetten, karnım ağrıyacak diye. Bende kesilsin istedim o yüzden. Hormon bozukluğum olmadığı için bana rapor çıkarmadı, rapor çıkarsa daha uyguna alacaktım minera yı.
1000 tl minera , 1000 tl taktırma ücreti , 350 tl doktor muayene ücreti ödedim. Ben ödedikten sonra taktırma ücreti 1500 tl oldu 🤦🏻♀️ kayıt yapan sekreter söyledi. Her hastane farklı olabilir. Ben mmt amerikan hastanesi nde taktırdım 🌺