S2022 Kızlar selam,2,aylık bebeğim saçımda ombre var yeniletmem gerekiyo artık, doktora sormayı unuttum,acaba yaptıran varmı sorun oldumu emzirmede bilgi verirseniz sevinirim,
Asyaveannesi04 S2022 doktorum bana olmaz dedi bende yaptırmadım 1 yaş 13 günlük emziriyorum hala yaza artık 🤦🏻♀️
Eliz13 Ayda yaptırdım şükür bişey olmadı ek gıda dönemini bekledim uzun sürdüğü için kafamda o kokuyla emzirmek istemedim