Kızlar biz e ticaret markasında çalışıyorum bir haftadır sürekli giydikleri ürünleri iadeye gönderiyorlar ve öyle böyle değil leş gibi parfüm kokusu tüylenme vs ve inatla kullandıklarını kabul etmiyorlar ve bizde iadeyi kabul etmiyoruz tüketici hakem heyetine gidiyorlar bu kadarı olur mu ya sen ürünü kullan sonra kullanmadım de bir de kapalı olacaklar allahtan dinden bahsedecekler nasıl sinir oluyorum