Merhaba anneler.
Bebeğim 7 buçuk aylık yaklaşık 1 haftadır huysuzluğu var. Yenidoğanken bile gece 2 3 kere kalkmayan çocuk 1 haftadır iki üç bazen de dört kere kalkıyor. İştahı da yok 2 gündür. Verdiğim mamayı çorbayı hep yarım bırakıyor. Gelen bir diş de yok damakları daha yumuşak. Tecrübeli annelerime sorum acaba diş mi çıkaracak ondan mı bu mızmızlık? Ben anlayamıyorum artık 😞