Kızlar bebeğim 2,5 aylik doğduğunda 10 15 gün emdi sonra bi daha emzik tutmadı
Wee baby damakli aldım onu emiyordu şimdi tutmuyor
Nuk aldım 2 kez çekti ögürüyor ve ardından kusuyor
Philips avent ultra air hiç tutmadı
Philips avent soothie direk kustu
Sürekli emmek istiyor uykuya geçişte ağzında emmese bile tutuyor göğsümü ve bu yüzden sürekli gazı oluyor nasıl alıştıracagım yardım edin kızlar 🤦♀️🤦♀️