AyEmRa Tırnaklarını sürekli kesiyorum ama yine de çiziyor. Törpü mü yapmak lazım. Neler yapıyorsunuz çizmesin diye veya çizince ne sürüyorsunuz iyilesmesi için
Kumsalcn AyEmRa benim kızımın da tırnakları çok keskin bı aralar hem bizi hemde kendini o kadar çok çiziyordu ki yüzümüz yara dolmuştu sonra bı arkadaşımim tavsiyesiyle törpü kullanmaya başladım çok şükür artık cizmiyor
papatyam-34 Deletedmom_39 ben törpü yapamıyorum galiba ya bende aldım daha kolay oluyor diye okudum ama her törpüleme de yüzünü daha çok çizmeye başladı beceremedim törpü işini tekrar tırnak makasına döndüm törpüledikten sonra bir şey yapıyor musunuz
fotti @AyEmRa ben de makasla kesiyordum ama pilli törpüden aldım onunla törpülüyorum makasla kesmeyi bıraktım. Çok hızlı uzuyor tırnakları bazen farkında olmuyorum bu yüzden arada bizde de tırmalama kazaları oluyor.