Kızlar neredeyse 20 gün olacak artık gerçekten tahammül edemez oldum çok bunaldım kızım sürekli ağlıyor hiçbir şeyden mutlu olmuyor gece deseniz durmadan uyanıyor dakika başı desem yeridir ben artık uykusuzluk yorgunluk bitkin düştüm dışarı anneanne babaanneye gidince hiç öyle değil bir yere gidelim çok sakin bir çocuk ama evde kök söktürüyor bana resmen onlara da çok yoruldum hiç durmuyor dediğimde burda hiç öyle değil diyorlar çok akıllı filan diyorlar doğdu doğalı tek başıma bakıyorum eşimle yeni yeni aramız düzeldi doğum yaptıktan sonra cok problemler yaşadık yeni yeni birbirimizle iyi geçinmeye başladık derken Bu son zamanlarda kızımın huzursuzluklari için tekrar ayrı yatmaya başladık çünkü sabah 5 de filan gidiyor ise akşam 10 a kadar ona da yazık diyorum ne zaman biter bu kızımın ağlamaları tüm düzenimiz alt üst oldu resmen