Arkadaşlar oğlumun mr sonucu vardı bugün çıktı ama yakın birinin vefatı için şehir dışına gitmem gerekti şuan doktora gidemiyorum yarına kadar içim içimi yer lütfen anlayan yorum yapabilir mi sonuçta şöyle yazıyor.
bilateral parieto oksipital lob periventriküler derin
beyaz cevherde t2 agirlikli ve flair sekansta minimal sinyal intensite artisi. Disymyelinizan potojilerle uyumlu olabilir. Ne demek bu çocuğunun sonucunda böyle yazan varmı ?