Arkadaşlar merhaba. Elimde 2 adet philips avent 240ml cam biberon var. İkisini de hiç kullanmadım sadece kutusundan cikarip yikamistim, kızımın kucuk biberonu kırılınca e bebekten yenisini almak istedim ama ellerinde kalmamisti. telaşlanip internetten 2 tane siparis verdim ve gelene kadar idare ederim diye plastik chicco biberon aldım. Chicco ya alışınca diğerlerini hiç kullanma ihtiyacım olmadı ve zaten kızım bu surecte biberon kullanmayı birakti. İkisi de sıfır, ben kendim doktorum saglikli olsun diye cam tercih ettim kullanılmamış sadece yıkanmış ürünleri satmak istiyorum. İlgilenenler yazarsa sevinirim. Hatay içi olursa mumkunse elden de teslim edebilirim