Gaziantepde yaşıyorum gebelik yaşadım bebegim doğduktan sonra kaybettim kesinlikle doktor ihmali yüzünden
Lütfen sorunlu hamilelik yaşayan yada bi sorun olduğunda doktoru alanında çok iyi olan bi doktor tavsiyesi istiyorum antepde hastaneleri ticarethane olarak görüyorum artık canımı emanet edemeyecek durumdayım şuan ki hamilenkalip bebegimi emanet etmek daha zor geliyor ama yarami sanmam lazım yeni bebekle 😔
Alıntı