Esilaaa01 Aptamil ve bebelac kullanıyorum mama değiştirmiştim ama sorun açlıktanmş aptamil de var elimde bebelac bitti oldu tekrr onu kullancam Bi sorun olur mu
Nazlican Esilaaa01 Cok tavsiye edilen durum değil mecbursanız kullanın ama örn veriyorum biri gaz yapar biri yapmaz, biri ishal ya da kabız yapar biri yapmaz, yani bu tür şeyler yaşarsanız sık sık değiştirmek iyi değil
Esilaaa01 Nazlican ikisi de yapıyor bunun için değiştirmiştim Kabızlık gecmedi hala ama basi edilmicek Bi durum da degil o yüzden kullanmak bişy olmz sanrm zaten bebelac az kaldı