merve-aa aynı durumu bizde yaşadık gazı var diye aldık ilk kullandık daha kötü oldu sancısı arttı gibi geldi tekrar kullanmadım snra gazı kötü olunca bidaha denedim yine aynı oldu sonra kullananlar düzenli kullnmda ve aynı saatlerde verince etki ediyo dediler. Bikaç gün günde 2 kere sabah akşm 6 7 damla verdim baya faydasını gördük 4 aylık olucaz hakende ara ara kullanıyorum gazı oldukça. Çok gazı varsa beveğinizin damlayı verin kendinizde kimyon çayı içebilirsiniz onunda çok faydası oluyo