Ozlem2904 evimiz çok sıcak olduğu için biz de kullanmıyoruz (25-26°) içinde kısa kol zıbın, üstü ince tulum,içine çırap vs giydirmiyorum, beline kadar peluş battaniye örtüyorum ona rağmen ateş basıyor yavruma, battaniye örtmesem sabah çok gaz çıkarıyor üşütüyor sanıyorum. Tulumla yatırsam su içinde kalır kesin, sıcağa asla gelemiyor