Merhaba hanımlar, kızım şu anda 2 yaşında ve park yatakta yatıyor, bu sene bir kardeşi olacak ve kızıma ayrı bir oda yapmayı planlıyoruz 3 yaşa doğru. Siz bu dönemde nasıl yatak tercih ettiniz? Ikea uzayabilen karyola almayı düşünüyorum ileride de kullanabilir diye; ama düşündüğüm gibi kullanışlı olur mu bilemedim..