Benimkide yeni yeni emmeye basladi ssriliktan oturu biberon kullandik simdiye kadar 1 ay 20 gunluguz
Genelde sutumu sagip veriyordum simdi memeye alistirmaya basladim bir kacgundur ama geceden beri biberon vermeme ragmen emmiyor emse bile 1 2 dk sonra ya uyuyo ya istemiyor . İşin kotu yani biberondan da sagdifim sutu veya mamayi versem hep agzinin kenarindan geri cikartiyor. Bazen oylece uyuyir açmı tokmu anlamiyorum bu bir atak mi onuda anlamadim.