Merhaba oğlum 1.5 yaşinda ve cok fazla su iciyor ben su icmeyi cok sevdiyini duşunuyordum ama birileri kafama şeker ola bileceyi şubhesini saldi ve cok tedirgin oldum
Bu zamana kadar normal bir durum gibi bakiyorum. Ve başka hic bir belirtisi yok sadece cok su iciyor ve yemeyi iyi suya bagli çişide fazla yapiyor ama genel durumu iyi. Acaba sizinde bebekleriniz fazla su iciyormu?