Alparslanmoms_ evet canım bizde geçen ay yaptırdık dort kısılık aılemız ıcın 16 bın odedık yıllık her bırımızın 10 muayane tahlıl vb hakları var bıze ekstra esımle bana bır check up hakkı verdıler yatıs falanda hıcbır ucret odemıyorsun tabı ınsallah hıc gerek kalmaz hıc yolumuz dusmez ama yılbasından sonra ozel hastanelere gelen zamları gorunce ıyı kı dedık. Bızım cocuk doktorumuz 700₺ olmus bır muayene tahlıl falan bahsetmıyorum bıle