Günaydın kızlar.. gününüz güzel geçsin 🌸 6 ay önce chicco seat 4 fix oto koltuğunu almıstık çok rahat kullanıyorduk ama son zamanlarda hele havaların soğumasıyla diyim kalın giyindiği için bebeğim birde hafif tombik bir bebek olduğu için kemerini bağlamakta çok zorlanıyoruz. 0-36 kg özelliğinde birde bu koltuk merak ediyorum 30 kg olunca kemerler nasıl birleşcek 😂 instagramda bazı videolarda görüyorum kemeri omuzdan değilde koltuk altından doğru bağlayan var ama bu bana güvenli gelmiyor.. kullanımı bu şekilde mi acaba ya takıntılıyım oto koltuğunda durması konusunda 😵💫