Badeninannesi1 Kızımın 2 üst azı dişi patladı ama iştahsızlık keyifsizlik devam ediyor İnanın tecrübesiz olduğum için soruyorum diş patlayınca rahatlamıyor muydu yoksa ağrısı tam çıkana kadsr devam eder
UMUTCAN_ASYA Badeninannesi1 bizde suan ayni durumdayiz azılar baya zorluyor iştahsızlik huysuzluk bizdede var Allah yardimcimiz olsun insaAllah
Ucansupurge Badeninannesi1 çıkana kadar yavrum. Benim kızda 2 azi cikarttiyor neredeyse çıktı ama hala ısırma huysuzluk devam
momma Badeninannesi1 azılar baya zorluyor diğer dişlere göre. Çünkü azı diş yapı gereği kalın olduğu için patlasa bile yerini sürmesi devam ediyor😔 biz çok zorlandık tam rahat edeceğiz derken köpekleri geliyor şimdi alttan 15 aylık 😔 benim minnoşun adı da bade bu arada🥰
Gulbiye Badeninannesi1 bizim azılar daha cıkmadı ama alt ve üstte 8 dişimiz var malesef patlayınca rahatlamıyor tam cıkana kadar dişler o huysuzluk devam ediyor
UMUTCAN_ASYA Badeninannesi1 üstten biri patladi digeride patlamak üzere ama acayip şekilde huysuz sürekli ağlıyor iştah 0😔😔 siz kac ayliksiniz
Badeninannesi1 UMUTCAN_ASYA 15 aylık tam Bizimde üstte 2 tane birden patladı ben anlamıyorum patladığına göre keyfi yerne gelmez mi Alttakiler mi çıkıyor onu da anlamıyorum cidden zor durum İştahı iyiydi dün neredeyse bi kase corba dısında bişey yemedi
Badeninannesi1 Ucansupurge patladı dişler ama neden hala oluyor ki tam anlamıyla diş olarak çıkana kadar mı diyorsunuz of cok fena gerçi hala salyası var eli hep ağzında ne oluyor anlamadım
Badeninannesi1 Ucansupurge ben patlayınca herşey geçecek sanıyordum dün yemedi diye cok üzüldüm bebeğime de yansıttım:(
Badeninannesi1 momma yaa adıyla yaşasınlar hep keyifli sağlıklı olsunlar ❤️🙏🏼çok güzel anlattınız bi nebze icim rahatladı cünkü anlam veremiyordum
Ozgdlny momma benim kızımda 16 aylık 2 tane azı çıkardı şimdi köpek dişi geliyor baya zorluyor. İştah gitti bi iki lokma yerse huysuzluk yrım saatte bir meme çook zor Allah hepimizin yardımcısı olsun 💐
Badeninannesi1 Gulbiye burda öğrenmiş oldum ben diğer dişlernde sorun yaşamadım iştahı da öyle cok cok azalmamıstı ama bu azı dişler yiyen cocuk kasıgı görünce kafa cevirir oldu cok üzüldüm sinirlendim patlaması yetmiyormus cahillik ettim
Gulbiye Badeninannesi1 benim ilk kızım kolay cıkarmıştı ama ikinci cok zor cıkarıyor ikişer üçer hep çıktı cok zorladı bizi ve dişlerin tamamen cıkması uzun sürüyor haliyle yusuzlukta bir aydır iyidik diş falan yoktu şimdi bakıyorum azı dişi baya bi şişmiş sanırım onun huysuzluğu başladı azı dişi şiştikten nekadar zaman sonra patlıyor acaba sizin nekadar sürmüştü
Jelibonsmom Merhaba 🌞 bununla ilgili bi post açtım geçenlerde, bakabilirsiniz. Kızım alttan iki diş 🦷 çıkardı fakat daha da huysuz oldu. Hastaneye götürdüm boğazı çok kötü olmuş dedi, o yüzden farklı bi nedeni olma ihtimalini de düşünün derim.
Badeninannesi1 Jelibonsmom teşekkür ederim benım de aklıma hastalık cogaldıgı icin o ihtimal geldi ama umarım öyle degildir bir kac gün daha gözlemleyeceğim başka bir belirtisi de olursa istahsızlık huysuzluk dısında gideceğim
momma Ozgdlny gece çığlık çığlığa uyanması var ki hele 🥺🥺 amin canım inşallah bir an önce atlatırız bu dişleri de