Aras-Ela ben kan değerlerime baktırdım. D vitaminim düşük çıktı. Kalsiyumda yazmasını istedim süt ürünleri yemediğim için. Doktorun yazdığı kalsiyumda laktoz varmış. Eczacı solgarın kalsiyumunu önerdi. Aldım ama başka bir doktora sormadan kullanmaya çekiniyorum. Genel olarak beslenmeme dikkat ediyorum. Yasak olmayan herşeyden dengelimyemeye çalışıyorum. Yumurtada yasaklandığı için sabahları biraz zor oluyor. Bazen çorba, patates haşlama, yumurtasız menemen yapıyorum.