@Ebrucebecii benimkide öyleydi benim Doğum sonrası baya kötü oldum bakamaz haldeydim sadece emzirirken alabiliyordum, annemgil garibin uyutamamışlar benim kız değişik :) kırklıydı annemgilin burnundan getirdi :) onlarda 1 seferligine sallamışlar öyle alıştı, geceleri emerek uyurdu yalancı emzikte kullanıyor yeni kullanmaya başladık:) ama uyumuyor artık emerken uykusuzlukta. Bangır bangır ağlıyor gene uyumuyor 😞🤦🏻♀️