Dikiş yeri üzerinde tüylenme olan var mı??Sanırım kestiği yerden önceden de kıl çıkıyordu..ben alamıyorum ya çok korkuyorum..jilet değse olmaz tüy dökücü denedim arasında kalanları almıyor..göbeğim katlanmış bide dikişin üzerine göremiyorum..Ağda yapsam ağrıyavak gibi makasla kesiyorum ya bıktım napabilirm?