Arkadaşlar biz dün tam 5 aylık olduk mamayla besleniyoruz ve doktorumuz ek gıdaya geçebilirsiniz dedi fakat aynı zamanda Ferro sanol demir şurubu da verdi dün şurubu başladım kızıma ama tadımlara hemen başlamalı mıyım herhangi bir sıkıntı çıktığında ayırt etmem mümkün mü veya kaç gün sadece demir şurubu vermeliyim cevap verirseniz sevinirim şimdiden teşekkürler 💙