1prenses1prens_ Merhabalar🌸 Öncelikle geçmiş olsun. Biz de hastaneden çıkalı 2 haftayı geçti 3 haftaya yaklaştı sanırım. Hastanede bebeğimi solunum sıkıntısı yüzünden emziremedim. İlk başlarda mastit olmaya yaklaştı nerdeyse. Sağım yaptıktan sonra emmedigi için sütümde azalma oldu. Hatta eve geldiğimde daha da üzüldüm sütüm gitti diye🥲 Ama beslenmenize güzelce dikkat edin. Süt yapan besinler yiyin. Rezene konusu şüpheli. Onun yerine papatya, Melisa çayı içmenizi tavsiye ederim. Dedikleri gibi bol su, uyku ve moral sütünüzü tekrardan artıracaktır. Bir de cennet hurması ve sütlaç bende çok işe yaramıştı. Rabbim sifanizi versin ❤️