Selen1234 sevgili anne reflex o yani bilincli yapmıyor.
Sana önerim kasigini çok az doldur ve once dudaklarina degdir sonra azcık dilinn ucundan ver kasigi eğer direkt kasigi ağzının ortasina koyarsan reflex harekete geçiyor.
Oğlum 1 yaşında oldu bogulma tehlikesi b kaç kere gecirdi bende tekim evde hemlich manevrasini öğrendim ek gida oncesi sürekli sürekli izledim vakti gelincede uyguladim. Ama bebekler o durumda kendileri kusuyor. Panic olma yani