1568888 Anneler oğlumun poposunda uzun zamandır yara gibi kırmızı benek benek yaralar var iç kısmında bilmiyorum çatlak mı ya da başka bir şey mi krem kullanıyorum ama geçmedi aynı durumu yaşayan oldu mu
Cemosss 1568888 benimde başıma geldi mantar mış o doktora götürdüm verdiği ilaç pişik yaptı. Ama eczaneden fungoid aldım mantar ilacı ve sudocrem le 2 güne gecti. Küçük kırmızı kırmızı benekler bi süre sonra silerken kanamaya başladı. Silmeyin her kaka da yıkayın.
Mihrininannesi Merhaba acaba iyileşti mi oğlunuzun poposu zira aynı şeyle şu an biz de uğraşıyoruz düzelmişti şimdi baktım poposunun iç kısmında var hemen etrafına da bulaşmaya başladı .
cansuyagmur Mihrininannesi bizdede 2 haftadır o dert var. ben 2 saatte bir bezi değiştiriyorum. ılık suyla yıkayıp kuruluyorum 10 dk falan açık kalıyor bolca sudokrem sürüp beziliyorum. kaka yapmışsa 15 dk bile farketmesem kanıyor. ama sadece poponun içi bizim dış kısımlarda birşey yok.
Mehtaponurs Mihrininannesi Aynı sorunu yaşadım mantar ve pisik ikisi ayni anda mantar dedi doktor Travazol yazdi ama o hic gecirmedi en iyi Trosyd geldi ama bir tüp bitene kadar kullanmak lazim
Mihrininannesi Poposunda çatlak var sanırım çatlağa benziyor fito ve madecasol kullanıyorum doktora gösterecem .Size de çok geçmiş olsun
Mihrininannesi Mehtaponurs bizimki popo deliginde ve etrafında var daha önce mantazol diye mantar kremi kullandım geçmedi şimdi fito madecasol hamazinc kullanıyorum .Arada da kantaron yağı sürüyorum
Mehtaponurs Mihrininannesi benim oğlumunda aynı oyleydi geçmesse trosyd krem aklinizda bulunsun yine de Tekrar gecmis olsunn