Merhaba geçen gece oğlum emerken gözümü çizdi. 2 yaşında vurmayı öğrenmiş yüzüme şap diye yapıştırdı karanlıktı anlamdım parmağı gözüme girdi. Doktora gittim biraz çizmiş ama geçer dedi krem damla vs verdi. Ama çok acıyor başına gelen var mı 😪 diğer gözümü de geçen yıl halletmişti 😪