Kızlar merhaba. Oğlum 5 aylık oldu geçen ay ki kontrol de doktorumuz önümüzdeki ay ek gıdaya başlarız demişti ama ayrıntılarını söylemedi. Muhtemelen tadım yaptır diyecek ama oğlum doğduğundan beri çok gazlı bir bebek 😢 ilk zamanlar gaz damlaları kullandım fayda etmedi sonra bağırsak düzenleyici maflor kullanmaya başladım ve hala devam ediyoruz kullanmaya. Demir damlasına başlamıştık onu bile kullanamadık kabızlık yaptı gaz yaptı ve anında bıraktım geri. Kilo alımı gelişimi vs. çok iyi şükür 🙏🏻 bu aralar çocuk bizimle sofraya geldiğinde aşırı masaya atılıyor ve bildiğiniz ağzını şapırdatıyor yani yemek istiyor 🥲 bu ay ki kontrolü beklemeden tadım yaptırayım dedim havucu buharda haşladım püre haline getirdim ve sadece 1 çay kaşığı verdim gece aman allahım çocuk resmen krize girdi gazdan 1 saat ağladı 😭 mahvoldum resmen 😭 sonra internetten bi baktım ki havuç gaz yapıyormuş 🥲 çoğu şey gaz yapıyor bebeklerde… gaz sorunu ne zaman biter belli değil çocuk aşırı istekli yemek için ne yapacağımı şaşırdım ben aynı sorunları yaşayan var mı 😢