Birde şey söylemek istiyorum huzursuz du bebeğim çok o yüzden acile gittik röntgen çekti midesi gaz dolmuş dedi ben bu çiş olayini da söyledim doktora dediki beslenme bozukluğundan da olabilir dedi evt sadece bni emerek doymuyor kaşık mama da yediriyorum gayet güzel yiyor iştahsız değil anlamadım neden ama bezini değiştirirken bom boş bezi