DurriMeknun_ Bir tane kedi sahiplendim Ama tabii hiçbir şey yok şu an evde neler almam lazım biraz yorumlarda okudum önceki pozisyona da yazan olduğunu acaba Eksik bir şeyler var mı diye merak ettim bu arada kedim 8 aylık kısırlaştırılmış cinsi tekirdir dişidir yani
Whatornot DurriMeknun_ kum, mama, kum kabı, tırmalama tahtası, oyuncak, tarak, kedi şampuanı, mama ve su kabı. Kısır kediler için kısır kedi maması almalısın
Nida_kavk DurriMeknun_ kediniz yavruysa mutlaka yavru kedi mamasi alın en az haftada 1 defa içeriği güzel yaş mama alın ben nutri feline veriyorum çok seviyorum mama ile su kabini ayni yere koymayın biraz mesafe olsun bu arada kediler yıkanmak ciğerlerine şu kaçabilir çok riskli bide hastalık vs yoksa tiraşta edilmez .2 ayda bir iç dış parazitler olur birde yılda 1 defa yapılan aşılar var zaten size söylerler