edagoktug53 Bebeğimi emzirdiğim günden beri idrara cok çıkmıyorum. Sizdede aynı durum oldumu yolsa bende farklı bir sıkıntımı var😟
Deletedmom507 edagoktug53 ya bende çok su içiyorum ama benim ki terle çıkıyor bende pek idrara çıkmıyorum
Sevdammm08 edagoktug53 gitmedim sütün yüzde sekseni su diye biliyorum bu sebeple vücudumdan günde belki 1 litreden fazla süt yani sıvı çıkarıyorum bu yüzden normal geldi