Arkadaşlar 3 ay 25 günlüğüz bu zamana kadar hep anne sütüyle beslendi bebeğim ama bir sebebten mama vermek zorundayım ama bu dönem ne mama alıyor ne memeyi öyle kolaylıkla alıyor ne yapabilirim çok zorlanıyorum mamayımı istemiyor memeyi mi anlamadım mamayı eğer ciddi açsa yarım saatte anca yiyor benim göğsüme gelmekte zorlanıyor ama sağdığım sütü biberonla versem tok olsa bile emiyor kafayı yemek üzereyim zaten bronşit benzeri hastalığı var tavsiyeleriniz var mı acaba