Aysegulkbs cok geçmiş olsun çünkü cidden insanı o kadar zorluyor ki bu durum .bizimde süte allerjisi vardı sonra zamanla yumurta,tayin,kaju,kuruyemiş ,domates e çıktı.kucuktu diye teste yapmadılar bilelim neye karşı kesin var o yüzden hep deneme yoluyla anladık.simdi 27 aylık süt içiyor çok şükür sarısı olmasada beyazı yediriyorum bir an önce geçer inşallah🤗